Vissza

Szállítási információk

 

Házhozszállítás futárszolgálattal

 

Az utánvételes és előre utalásos csomagjainkat is a Magyar Posta szállítja. Weboldalunk ennek megfelelően automatikusan kiszámolja a növények fajtájától és darabszámától függően a várható szállítási költséget, mely adott esetben a valóságban minimálisan eltérhet az áru jellegéből adódóan (pl. magastörzsű rózsák esetében plusz költséget számol fel a Magyar Posta), mely miatt megértésüket köszönjük. Természetesen - előre egyeztetett időpontban - van lehetőség személyes átvételre is székhelyünkön: 6756 Tiszasziget Kolozsvári u 24.

 

A www.rosegarden.hu weblapról rendelt termékeket kizárólagosan MPL (posta futár) juttatja el Vevőkhöz. A megrendelés során a „Termék szállításának módja” pontban kell megjelölnie Vevőnek, ezt, mely Vállalkozásunk esetében kizárólagosan MPL (posta futár) módot jelent.

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni az Ön részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni. A csomagoláson, terméken észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól, sérülés esetén pedig a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Vállalkozás nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

2016. Augusztus 25.